close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 כלים שעוזרים לכם לתכנן את השיווק ברשתות החברתיות

מערכת שורשכג סיוון, תשפב22/06/2022

ברשתות החברתיות יש כמות עצומה של קהל שתוכלו לחבר עם המותג שלכם, איך מגיעים אליהם נכון?

תגיות:
צילום: פיאלקוב דיגיטל
פרסום ברשתות החברתיות זו דרך מצוינת להגיע במהריות ללקוחות חדשים וליצור באזז במדיה החברתית סביב המוצר או השירות
צילום: פיאלקוב דיגיטל
שלכם.

פרסום ממומן ביוטיוב, באינסטגרם, בטיקטוק או בכל רשת חברתית אחרת יכול להיות יקר מאוד במיוחד אם הצוות שלכם ואתם לא מתכננים נכון את אסטרטגיית השיווק שלכם. אסטרטגיית מדיה דורשת התמדה, יכולות וניתוח כדי שתוכלו ללמוד מההצלחות ומהכשלונות שלכם. במאמר הקרוב נעבור על 5 כלים שעוזרים לכם לתכנן את השיווק ברשתות החברתיות.

1. Awario - מקמו את המותג שלכם בצורה טובה יותר
הכלי Awario משמש בעיקר להפקת תובנות בכל מה שקשור לרשתות חברתיות ובעזרת תובנות אלו תוכלו למקם את המותג שלך באור הזרקורים. עם הכלי ניתן להגדיר התראות רלוונטיות ברשתות החברתיות השונות. כולל: תלונות של לקוחות לא מרוצים של המתחרים שלכם, מוצרים או שירותים אצל המתחרים שזהים למה שאתם מוכרים או מספקים ומילות מפתח זהות שאתם חולקים עם מתחרים ברשתות החברתיות.

2. Buzzsumo - מחקר מתחרים מקיף
הכלי Buzzsumo עוזר לכם לבצע השוואה באופן ישיר אל מול המתחרים שלכם לבחירה. הכלי ימקם את דף הפייסבוק שלכם לצד שלהם ולבצע השוואה על העמוד עצמו וגם על ביצועים בתוכן. אתם יכולים לסנן עדכונים לפי סוג פוסט כדי להעריך את הטקטיקות ואת רמת היצירתיות שהמתחרים שלכם משיקים בתוכן או לראות אילו שאלות הם שואלים את הקהל שלהם, מה רמת המעורבות של הקהל ומידע חיוני נוסף.



3. Text Optimizer - צרו קופי טוב יותר
מציאת המילים הנכונות עבור מודעות זו משימה קשה מאוד. זה תהליך שלעולם לא נגמר מכיוון שתמיד צריך לחדש את המודעות ואת התוכן שמופיע לצד המודעה שבו אתם מכניסים את המסר של המודעה. הכלי Text Optimizer הוא מקור השראה בלתי נגמר למשווקים ולקופירייטרים. פשוט הקלידו מילת מפתח והכלי יתן לכם רשימה של מושגים הקשורים למילת המפתח הזו שהלקוחות שלכם עלולים להתעניין או להתחבר אליהם. הכלי גם מנתח שאלות פופולריות ברחבי הרשת.

4. SparkToro - מחקר מתקדם לקהלים
לדעת מי הקהל שלכם ברשתות החברתיות, איזה האשטאגים הם עושים שימוש, מי המותגים שאחרים הם עוקבים - כל המידע הזה מאפשר לכם בקיאות רבה באפיון הקהל שלכם ואת היכולת לדעת למי אתם צריכים לפרסם. בעזרת ביסוס דמות הקהל שלכם תוכלו למקדם את המודעות בצורה טובה יותר. SparkToro הוא כלי למחקר קהלים המאפשר לכם לגשת להרבה נתונים מסודרים בצורה נעימה לעין על האופןו שבו הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם מתנהלים באינטרנט וברשתות החברתיות - עם אילו מותגים הם מקיימים אינטראקציה ברשתות החברתיות? לאיזה ערוצי יוטיוב הם רשומים? איזה בלוגים הם קוראים? ועוד.

5. Hotjar - להבין לעומק את הגולשים באתר שלכם
דרך מעולה לדעת כיצד הגולשים שלכם והקהל שהגיע לאתר מהקמפיינים ברשתות החברתיות מתמצאיבאתר שלך ומתקשר עם הדף היא בעזרת הכלי למפות חום של Hotjar. בשונה מגוגןל אנליטיקס הוטג'אר מציג לכם את האנלטיקות גם בצורה ויזואלית על ידי מפות חום שהצבע שלהם משתנה לפי גלילות, צפיות ולחיצות של גולשים. מפות החום בעצם מנטרות תנועות עכבר וקליקים בדפים באתר שלכם ומאפשרים לכם לראות מה צריך לשנות בעמוד כדי להפוך אותו לממיר יותר. דרך הכלי ניתן לגלות גם בעיות כלליות באתר כמו טעינה לא טובה של דפים שעלולה להיגרם מאחסון אתרים לא איכותי או חוסר שימוש באחסון ענן.

לסיכום
יש הרבה עסקים ובעלי אתרים שמשקיעים במודעות בסושיאל מדיה, גם כי בדרך כלל הן זולות יותר מגוגל וגם כי ברשתות החברתיות יש כמות עצומה של קהל שתוכלו לחבר עם המותג שלכם. עם זאת, מעטים אלו שמשקיעים מאמצים בתכנון ובניית אסטרטגיה נכונה לרשתות החברתיות. עשו שימוש בחמשת הכלים שדיברנו עליהם שיתנו לכם רעיונות איך לחדש ולשפר את אסטרטגיית השיווק שלכם לרשתות חברתיות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה